Odpowiedzi

2010-02-20T15:34:59+01:00
1. wszystkie niedziele roku

2. Wielkanoc

3. Boże Narodzenie 25, 26, grudzień

4. Objawienie Pańskie (Trzech Króli)

5. Wniebowstąpienie Pańskie

6. Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Pańskiej

(Boże Ciało)
7. Świętej Bożej Rodzicielki Maryi (Nowy Rok)

8. Uroczystość Niepokalanego Poczęcia NMP (8 XII)

9. Wniebowzięcie NMP (15 VIII)

10. Uroczystość św. Józefa Oblubieńca NMP (19 III)

11. Uroczystość św. Apostołów Piotra i Pawła (29 VI)

12. Uroczystość Wszystkich Świętych (1 XI)

2010-02-20T16:12:51+01:00
Święta nakazane:
Uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki 1 stycznia
Uroczystość Objawienia Pańskiego (Trzech Króli) 6 stycznia
Uroczystość Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa - święto ruchome
Uroczystość Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny 15 sierpnia
Uroczystość Wszystkich Świętych 1 listopada
Uroczystość Bożego Narodzenia 25 grudnia (26 grudnia, czyli drugi dzień Bożego Narodzenia i wspomnienia św. Szczepana nie jest świętem nakazanym)
Wielkanoc zawsze przypada w niedziele
Uroczystość św. Piotra i Pawła też nie jest świętem nakazanym
Uroczystość św. Józefa Oblubieńca NMP nie jest nakazana
Uroczystość Niepokalanego Poczęcia NMP nie jest nakazana
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:27:18+01:00
1 stycznia- Objawienie Pańskie
6 stycznia- Trzech Króli
4 kwietnia- Wielkanoc
5 kwietnia- Poniedziałek Wielkanocny
1 maja-Święto pracy
3 maja- Święto Konstytucji 3 Maja
14 czerwiec- Boże Ciało
15 sierpnia- Wniebowzięcie Najświętszej Marii Panny
1 listopada- Wszystkich Świętych
11 listopada- Narodowe Święto Niepodległości
24 grudnia-Wigilia Bożego Narodzenia
25 grudnia- Boże Narodzenie
26 grudnia- Dzień Drugi Bożego Narodzenia