Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:03:27+02:00
Jestem mężczyzną zbierającym kłosy czuje się bardzo żle. Upał mi doskwiera czuje zmęczenie i niewolę pracy.
Jestem spragniony picia ciężko pracuje, kosa jet cięzka i boli mnie kręgosłup. Jest to bardzo niewolnicza i ciężka praca
2009-10-14T21:18:20+02:00
Jestem biednym i ubogim mężczyzną. Pracuję na rodzinę. Mam na utrzymaniu żonę i piątkę dzieci. Chociaż jest ciężko to wiem, że muszę to robić. Moja praca na tym polega. Jest to jedyne utrzymanie dla mnie. Z góry świeci straszne słońce, ale tak jest co roku w okrecie żniw i trzeba sobie z tym radzić, chociaż strasznie chce mi się pić. Chciałbym znaleźć lepszą pracę, w lepszych warunkach, ale póki co muszę pogodzić się z tym co mam, gdyż żadna praca nie hańbi.