Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:33:36+01:00
Tradycja święta jest to przywiązanie do tradycji , podtrzymujący dawne obyczaje.
6 4 6
2010-02-20T15:33:53+01:00
Tradycja jest to zbiór ksiąg niespisanych przez apostołów,
10 4 10
Czym jest historia zbwienia
2010-02-20T16:16:12+01:00
W największym skrócie
Tradycja Kościoła jest yo zbiór prawd wiary, które nie zostały spisane w Piśmie Świętym, które Kościół Katolicki podtrzymuje i przekazuje.
8 3 8