Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:52:22+01:00
2,5x²-[0,6x²-(3,5x+x²)-(x²+3x)]+[0,1x²-(x²-3,5x)+x²]=
=2,5x²-(0,6x²-3,5x-x²-x²-3x)+(0,1x²-x²+3,5x+x²)=
=2,5x²-(-1,4x²-6,5x)+(0,1x²+3,5x)=
=2,5x²+1,4x²+6,5x+0,1x+3,5x=4x²+10x
2010-02-20T15:55:09+01:00
2,5 x²-[0,6x²-(3,5x+x²)-(x²+3x)]+[0,1x²-(x²-3,5x) + x²]= 2,5x²-[0,6x²-3,5x-x²-x²-3x]+[0,1x²-x²+3,5x+x²]= 2,5x²-0,6x²+3,5x+x²+x²+3x+0,1x²-x²+3,5x+x²= 4x²+10x