Odpowiedzi

2010-02-20T15:39:40+01:00
10*4,31=43,1
0,061*100=6,1
0,6*1000=600
5,6*100=560
1,36*1000=1360
0,02*1000=20
1000*0,2=200
0,7*100=70
1000*1,6=1600
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:40:05+01:00
10*4,31 = 43,1
0,061*100 = 6,1
0,6*1000 = 600
5,6*100 =560
1,36*1000 =1360
0,02*1000 =20
1000*0,2 = 200
0,7*100 =70
1000*1,6 = 1600

pozdrawiam . ; )
2010-02-20T15:40:16+01:00
1. 43,1
2. 6,1
3. 600
4. 560
5;. 1360
6. 20
7. 200
8. 70
9. 1600