Odpowiedzi

2010-02-20T15:41:22+01:00
Można narysować pomagając starszej osobie zbierać owoce do koszyka lub ustępując miejsca w autobusie;)
daj naj;)
2010-02-20T15:41:22+01:00
Dziewczynka która pomaga staszej pani przejśc prze jezdznie albo nieśc zakupy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:41:48+01:00
Ja mysle ze mozna narysowac scenke w autobusie jak przychodzi starsza osoba to jej ustapic
ja bym podzielila plakat n atrz czesci na jdnej jak ty wsiadasz na drugiej jak wchodzi pani ddo autobusu a na trzeciej jak jesj ustepujesz miejcse