Odpowiedzi

2010-02-20T15:42:07+01:00
Kg.dag,g,m,cm,mm,mogą też być kwadratowe,stopa kopa,a,h,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:42:20+01:00
Miara:
mm, cm, m, km, cal, stopa, jard, mila,

masa:
mg, g, kg, tona, gran, uncja, funt, kamień

2010-02-20T15:42:50+01:00
Masa:
kilogram,tona,gram,dekagram,
miara:
decymetr,centymetr,milimetr,metr,kilometr,nanometr,mikrometr,
Mam nadzieję, że choć trochę Ci pomogłam..........
Pozdrawiam.....
Oraz zapraszam do znajomych......;)