Kto czytał Przypadki Robisona Cruzoe ??? niech odpowie na pytanie
Czy powieść Daniela Defoe "Robinson Cruzoe" ostrzega przed szukaniem przygód na własną ręke czy zachęca do podróżowania po świecie???
Proszę o wybranie czy zachęca czy ostrzega??? i prosze dać PRZYNAJMNIEJ 5 przykładów. Prosze !!!

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T15:46:22+01:00
Zachęca, gdyż:
- można zdobyć różne przygody
- zobaczyć wiele ciekawych miejsc
- zdobyć wiedzę
- poznać inne tradycje
- zaprzyjaźnić się z kimś
1 5 1
2010-02-20T16:37:10+01:00
Zachęca nas.

*możemy zwiedzić kawał świata
*przeżyjemy nie zapomnianą przygodę życia
*możemy nawiązać jakieś znajomości
*odkryjemy w sobie poszukiwacza przygód
*przekonamy się jakie są nasze mocne strony jeśli chodzi np o spanie pod gołym niebem przy ryku dzikich zwierząt
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:43:13+01:00
Zdecydowanie zachęca, gdyż:
- można zwiedzić świat
- zdobywać przygody
- uczyć się samodzielności
- nawiążemy wiele ciekawych znajomości
- możemy zdobyć dużą wiedzę o świecie
- poznawać inne kultury i narodowości
- możemy odkryć w sobie wiele zalet, o których wcześniej nie wiedzieliśmy,
1 5 1