Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:50:25+01:00
1.Zadzierać nosa - Wywyższać się; być zarozumiałym; zachowywać się jak snob.
2.Patrzeć z góry - manifestować swoją wyższość.
3.Mieć muchy w nosie - mieć zły humor.
4.Orli nos - mają osoby wprawdzie wyniosłe.
2010-02-20T15:51:21+01:00
1.Zadzierać nosa - być zarozumiały
2.Patrzeć z góry - gapić się , manifestować swoją wyższość
3.Mieć muchy w nosie - być kapryśnym, nie mieć humoru
4.Orli nos - mają osoby wprawdzie wyniosle

pozdrawiam ; )
12 3 12