Odpowiedzi

2010-02-20T15:48:35+01:00
Tak, uważam że młode społeczeństwo ma prawo do poznania faktów z przeszłości. Nawet informacje o zbrodniach wojennych nie powinny być utajane, podstawą historii jest prawda .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:49:09+01:00
Tak na lekcjach powinno się mówić o zbrodniach wojennych,aby uzmysłowić młodemu pokoleniu jak ważna jest historia i jaką cene przyszło zapłacić naszym pradziadom za nasze dzisiejsze życie,oraz za to jak dziś żyjemy.
dajjj naj
pLiZ
2010-02-20T15:50:18+01:00
Uważam,że na historii powinno się mówić o zbrodniach wojennych,ponieważ są one w pewnym sęsie częścią tego co było czyli częścią historii Polski i świata;)