Odpowiedzi

2010-02-20T15:55:20+01:00
Ja nie chciałabym być sedzia poniewaz jest to bardzo odpowiedzialny zawód bo mozna niekiedy skazac niewinnego człowieka.Zawod sedzia jest tez baardzo niebezpieczny bo jesli kogos sie skarze t opotem maga cie przesladować i zastraszac lub cos w tym stylu.Ja nigdy bym nie zostala segzia bo bala bym sie o swoje zycie i zycie mojej rodziny.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:57:12+01:00
Zadanie sędziego jest dosyć trudnym zadaniem. Ma on uprawnienia do wydawania orzeczeń i wyroków. Aczkolwiek jest to zawód w dzisiejszych czasach opłacalny. Sama osobiście nie chciałabym być sędzią. Powodem jest na przykład to, że nie chciałabym podejmować decyzji od której być może będzie zależeć życie tejże osoby. Z drugiej strony jest to zawód dosyć nieprzyjemny oraz niebezpieczny.
15 4 15