Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:56:57+01:00
1.
P = a*b
a = 0,34m = 34cm
P = 591,26cm2
b = P/a
b = 591,26cm2 : 34cm
b = 17,39cm
Odp. Szerokość prostokąta wynosi 17,39cm.

2.
O = 2a + 2b
a = 43,2 m
b = 1,6a
b = 1,6 * 43,2m
b = 69,12m
O = 2 * 43,2m + 2 * 69,12m
O = 86,4m + 138,24m
O = 224,64m
Odp. Obwód prostokąta wynosi 224,64m
1 1 1
2010-02-20T15:58:28+01:00
Zad.1
P=a*b
b=P/a
a=0,34m=34cm
b=?
b=591,26cm2/34cm=17,39cm

Zad.2
Ob=2*43,2m+2*(1/6*43,2m)=86,4+138,24m=224,64m
3 2 3