Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:59:31+01:00
Z tradycją mamy do czynienia na każdym kroku naszego życia. bez niej czujemy się niepewnie ona ustala dla na linie której nie wolno przekroczyć. jest ona jak tabu. np nikt nie widział panny młodej w czarnej sukni. tradycyjnie ma być biała i tak jest przyjęte w narodzie, nie do pomyślenia jest inne wyjście. nikomu nie przyszło by do głowy napić się z kielicha księdza, no bo w końcu według tradycji zrobić to może wyłącznie ksiądz. tradycja pozwala nam zachować równowagę i nie zagubić się w tym świecie
4 3 4
2010-02-20T17:04:14+01:00
Moim zdaniem tradycje trzeba przestrzegac pomimo wszystko , bo tradycja to tradycja. Kościół ma swoje tradycje , np. wielkanoc-jajka , boże narodzenie - pasterka , kolędy czy tez nowy rok - fajerwerki , po za tym w zyciu czlowieka np. dzien babci,dziadka,mamy , taty czy tez Smyngus Dyngus lub 1 kwietnia Prima Aprilis .
1 5 1
2010-02-20T17:47:58+01:00
Tradycją w kościele jest to, że np. obchodzimy święta. Przez cały rok w wyznaczonych okresach staramy się do nich jak najlepiej przygotować.
1 5 1