Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:02:30+01:00
Tak , ponieważ lubię osadzać ludzi.
Mógłbym karać złych ludzi.
Uniewinniać dobrych.
Był bym słynny oraz wzbudzał bym autorytet.
Starał bym się być w swym fachu jak najlepszy.
Osądzał bym zawsze sprawiedliwie.
Podoba mi się ten zawód.
Jest on opłacalny.
Lubię oglądać programy tv takie jak "Sędzia Anna Maria Wesołowska", Pani Sędzina jest dla mnie autorytetem, podziwiam ją.
Sądzę, że takie zajęcie było by bardzo interesujące.
1 5 1
2010-02-20T16:32:08+01:00
Ja chciałabym zostać prokuratorem albo sędzią . Osobiście uwielbiam adrenalinę oraz strasznie interesuje mnie prawo oraz chciałabym choć w jakiekolwiek części pomóc społeczeństwu. Od zawsze lubiłam sprawować jakąś tam władzę... Nie wiem czemu, ale strasznie mnie ciągnie do pracy odpowiedzialnej. Jakoś tak czuję wewnętrzną chęć do sprawowania władzy., może nie takiej dyktatorskiej aczkolwiek jakieś na pewno. Poza tym uwielbiam pracę zespołową [tutaj w stronę policji]. Praca prokuratora, ponieważ lubię pracę społeczne i wprost uwielbiam prawo oraz wszelkie jego skutki.
1 4 1