Odpowiedzi

2010-02-20T16:04:56+01:00
''Wiara, zamiast jednoczyć dzieli i oddala''
Ja rozumiem to tak:
Każdy wieży w coś innego i ma inne poglądy na otaczający go świat. Niektórzy wieżą w Boga a inni są niewierzący. Wiara także może oddalać. Każdy ma inne zdanie na temat w co wieży.I uważa że ma racje i tak każdy z osobna myśli. Więc poglądy, zwyczaje, obrzędy niektórych ludzi mogą być całkiem inne pomimo że wieży się w tą sama religie.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:06:01+01:00
Przez słowa " wiara, zamiast jednoczyć oddala" rozumiem:
-na świecie istnieje dużo religii
- przedstawiciele danych religii twierdzą, żę ich wieara, bóg, czy bogowie są lepsi, bardziej pomocni itp.
-powstają wojny pomiędzy wyznawcami różnych religii, o to, kto z nich jest lepszy.
Te trzy przykłady świadczą, że wiara oddala dzieli ludzi. Dzieli, ponieważ każdy naród,czy państwo wyznaje co innego i nakazuje wierzyć w to innym. Oddala, bo patrzymy się tylko na to, co znamy, a nie na inne religię i ich wyznawców. Nie znamy ich ale oceniamy po tym że nie wierzą w Mahometa, czy Buddę, czy też Chrystusa.
1 3 1
2010-02-20T16:09:00+01:00
Odpowiedz na to pytanie nie jest prosta gdyż dla każdego człowieka wiara jest zupełnie czymś innym.Jedni są bardzo konserwatywni i mocno stąpającymi po ziemi ludzmi.zaś drudzy nie zwazaja na wiare nie maj jakis wewnetrzych wzorców do postepowiania i nie zgadzają się z wiara a wrecz nie zgadzaja sie z tymi ktorzy wierzą
1 2 1