Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T15:59:48+01:00
WMP może nie obsługiwać formatu w jakim zapisany jest film na Twojej kamerce. Proponuję zainstalować inny odtwarzacz wideo, np. AllPlayer, lub przekonwertować film na inny format, proponuję program Any Video Converter
2010-02-20T16:00:14+01:00
Albo jest zarysowana karta pamięci albo jest zepsuty program
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T16:01:17+01:00
Trzeba wejść na ustawienia kamery i komputera i tam ustawić co pani chce