Odpowiedzi

2010-02-20T16:01:42+01:00
Mleko, ponieważ przy tej samej objętości cięższe jest ciało o większej gęstości, w tym wypadku mleko (1,03 g/cm3 > 1g/cm3)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:01:48+01:00
V H2O = 1000cm3
d= 1g/cm3
m = V*d = 1000g

V mleka= 1000cm3
d= 1,03 g/cm3
m = V*d = 1030g

Odp. Większą masę ma mleko.
2010-02-20T16:01:54+01:00
V= 1000
d=1
m=1000g

mleko
v=1000
d=1,03
m=1030

wieksza mase ma mleko
1 1 1