Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:07:24+01:00
Epitety: "beztroskie dni", "ulubiona czekolada", "różowa sukienka", "ulubiony czarny kot", "zepsuta lalka", "przerażający świat", "pachnące kwiaty"
Przenośnie: "Kiedy byłam mała zawsze strach miał wielkie oczy", "Rodzice mówili że zawsze grałam im na nerwach kiedy coś chcialam"
Porównania: "Wpatrywałam się w pozytywkę jak zaczarowana" "Kiedy huśtałam się na huśtawce, czułam się jak ptak" "Lalki traktowałam, jak część rodziny"
2010-02-20T16:07:26+01:00
Porównanie- dzieciństwo jest jak wiosna w życiu człowieka (świeżość, młodość,energia ).

epitety- błogie dzieciństwo, radosny czas

przenośnia- świeżość umysłu
2010-02-20T16:27:17+01:00
Epitety:
-wesołe
-beztroskie
-kolorowe

Porównanie :
`Bo moje dzieciństwo było jak łapanie motylów na zielonej łączce ... Proste , kolorowe i nieskomplikowane ...`

Przenośnia... kurcze nie mam żadnych pomysłów sorry :(