Pytanka z religii proszę o rozwiązanie..
1. Oblicz objętość arki. - niekoniecznie to musi być zrobione.
2. Ile lat rządził Salomon?
3. Kiedy zaczął się potop?
4. Kiedy zakończył się potop?
5. Ile dni trwał potop?
6. Ile baranków złożył Nachrząt?
7. Ilu trędowatych uzdrowił Jezus?
8. Ile było sprawiedliwych?
9. Do czego jest podobne królestwo niebieskie?
10. Ile razy należy przebaczać?
11. Ilu apostołów otrzymało ostatnie polecenie pana Jezusa?

Proszę o szybką pomoc pozdrawiam niech to dobrze będzie zrobione.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:13:49+01:00
1. Niewiem . ;) ale jak nie musowo robić ;)

2.25
3.1655
4.1660
5.trwał piec lat
6. niewiem . nie rozumiem pytania
7.24
9.skarbiec
10. za kazdym razem
11.kilku
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T16:21:21+01:00
1. -

2. 40

3. "W sześćsetnym roku życia Noego, w miesiącu drugim, w siedemnastym dniu tego miesiąca , w tymże dniu wytrysnęły wszystkie źródła ogromnej głębiny wodnej i otworzyły się upusty niebios.”

4. "W miesiącu dziesiątym, pierwszego dnia tego miesiąca.
W miesiącu zaś drugim, dwudziestego siódmego dnia tego miesiąca, "

5. „A wody piętrzyły się nad ziemią sto pięćdziesiąt dni.”

6. pięć baranów,

7. 24

8. -

9. do skarbu ukrytego na roli

10. Panie, ile razy mam przebaczyć[...] nie siedem ale 77 razy.. możemy powiedzieć, że zawsze

11. -
2010-02-20T20:26:16+01:00
1.Wymiary arki:
-długośc: 300 łokci;
-szerokośc: 50 łokci;
-wysokośc: 30 łokci;

więc objętośc to: 300*50*30=450000
objętośc wynosi 450000 łokcji3 [sześciennych]
2. Salomon panował 40 lat
3. 60 rok życia Noego, drugiego miesiąca, 17 dnia
4. siódmego miesiąca, 17 dnia
5. 150 dni
6. 5
7. 10
8. 99
9. do 10 panien
10. 77 razy
11. 11
2 5 2