Odpowiedzi

2010-02-20T16:26:29+01:00
Za zaproszenie dziękuję ,
Oczywiście je przyjmuję ,
Wszystko dobrze smakuje ,
Jeszcze raz Dziękuję ! ;d;d

<3<3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T16:33:29+01:00
Mistrzu Janie

SZanowny mistrzu Janie
dziękuję Ci za uznanie.
Podwieczorek w Twym towarzystwie panie
to zaszczyt,to jak wyzwanie.

Cichutko lipa szumiała
pszczoły brzęczały wesoło,
Twoja córka cicho się śmiała
i w naszej rozmowie przeszkadzała.
1 1 1