Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:10:36+01:00
Kobieta
marchwi
biologię
matematyką
kalkulatora
talerza
klawiatura
jabłko
pchłę
lampki
okruszek
gawron
piekarni
pan
paznokieć
kuropatwę
skarpeta
brukselka
pompki
serce
brzoskwinię
zeszyt
kredę
kotlet
pancerz
skrobia
celuloza
2010-02-20T16:13:35+01:00
Dom, kota, lalko, szkołę, psem, kole, komputer, książki, lampom, jabłkami, szafą, dyplomy, morzu, skała, kluby, śniegu, słońcem, spodniami, kubku, koralami, obrazu, oknem, kabel, okami, skrzypce.