Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T16:18:05+01:00
Kto jest patronem?
Kto ją założył? Ile uczniów tam się uczy? Jak podasz info to napiszę...:)
2010-02-20T16:19:43+01:00
Nie moge napisać tego za ciebie bo nie mam informacji


zacznij od tego co jest jej symbolem nastepnie skleć pare naciąganych humorem wersów o tym jak kochasz szkołę. potem kilka zobowiązań np będe uczyć sie codziennie bo to zdrowo i przyjemnie i jakieś zakończenie kocham moja szkołe bo napełnia mi historią życia głowe

sory że nie moge więcej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:28:40+01:00
Otulony zielenią drzew i
słońca złotego blask...
pełna życia i radości młodość chętnie z zapałem
tutaj dziś przybywa.
technikum! szkolny nasz gmach witaj młodzieży gmach
Szkoło, nasza szkoło
Śpiewem Ci składamy cześć
Przyrzekamy, że twój sztandar
Nadal godnie będziemy nieść.
Z twej przeszłości, z twych tradycji
Dumny każdy z nas
Bo powstałaś w ogniu walki
Młodzieżowych (wpisz swoje województwo) mas.

mam nadzieję że pomogłam trochę :)