Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:23:07+01:00
Czesc Agnieszko !
Pewnie sie zastanawiasz kim jestem. Niestety z tego listu sie tego nie dowiesz. Dzisiaj sa walentynki. Wiem ze nic nie dostalas, bo widze jaka siedzisz smutna. Nie rozumiem dlaczego. Chlopaki z twojej klasy sa strasznie nie dojrzali ! Nie zauwazaja prawdziwego piekna. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jaka jestes sliczna. Wierzysz w milosc od pierwszego wejrzenia? Nie? ja tez nie wierzylem dopoki cie nie spotkalem . Serce az mi stanelo z wrazenia. Tak bym chcial z toba porozmawiac, ale nie mam odwagi. Nie wiem czy chcesz wogole mnie znac.Wiem ze ten list nie da ci wskazowki kim jestem . Ale moja milosc do Ciebie zmusila mnie zebym do Ciebie napisal.
Twoj wielbiciel
1 5 1
2010-02-20T16:25:18+01:00
Cześć
bardzo cie kocham i nie moge bez ciebie rzyć . jestem spoko gość i nie chce samotnie spędzić zycia bez ciebie .
kocham kocham cie . ludzie pomśla że nie mam wogóle poczucia humoru ale gdy sie spotkamy to bedzie inaczej .

lubie ;0 cie kocham nad chmury i las . o jak pięknie dziś wyglądasz mowiłbym ci ranoo . myślę rze spotkamy sie kiedyś i zakochamy w sobie .muszę kończyć bo łzy mi ciekną na ta kartką spoko mam chusteczki .ale pamiętaj spotkamy sie
kończe .kocham pa pa . marian
1 2 1