Odpowiedzi

2010-02-20T16:26:58+01:00
Kochany przyjacielu!
Wiem o tym, że nadużywasz alkoholu. Piszę więc do Ciebie z prośbą żebyś tego nie robił gdyż ma to złe skutki.
Zapewne nie wiesz co może się stać po nadużywaniu alkoholu. Jestem twoim przyjacielem więc pomogę Ci.
Gdy będziesz to robił, na pewno nie wyjdzie Ci to na dobre. Nie będziesz żył długo. Nawet jeśli Ci się uda to pewnie 3/4 dorosłego życia spędzisz będąc w szpitalu. Nie osiągniesz nic w życiu. Będziesz siedział pod sklepem popijając sobie nie posiadając żadnych aspiracji życiowych. Będziesz tylko patrzył na swoich dawnych kolegów robiących karierę. Nadużywanie alkoholu zniszczy Cię... a ja tak bardzo tego nie chcę!
Proszę weź sobie to do serca i przemyśl to.

Kochający przyjaciel.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:36:56+01:00
Cześc Julio,
na poczatku mego listu chce cie serdecznie pozdrowic i przeprosic za to, ze tak dlugo nie pisalam. Dzis znalazlam chwile czasu i pomyslalam o ostatniej imprezie, na ktorej tak sie wyglupilas. Chcialabym z Tobą o tym porozmawiac...
Wiem,... nie moge ci prawic moralow, ale chcialabym cie ostrzec.Ostatnio na lekcji biologii poswiecilismy chwile problemowi naduzywania alkoholu przez doroslych, ale i przede wszystkim mlodziez... Chcialabym ci uswiadomic, ze to czemu przez ostatni czas ulegasz to trucizna. Napisz prosze co u Ciebie. Jesli tylko znajdziesz taka potrzebe pisz do mnie nawet kilka razy dziennie, zawsze mozemy o tym pomowic. Nie moge uwierzyc w to co widze, czytajac Twoje ostatnie listy... To, ze koledzy tak robia, nie znaczy ze my mamy temu ulec. Alkohol wyniszcza doglebnie nie tylko cialo, ale i dusze. Juz wkrotce przekonasz sie o tym, jesli sie nie opamietasz. Mam jednak nadzieje, ze zrozumiesz swoj blad. Julka, prosze nie pij! Nie chcialabym,że by twoi bliscy odsuneli sie od Ciebie, a tak wlasnie moze sie zdarzyc, jesli nie przestanisz. Uwierz... alkohol Cie zniszczy.
Teraz koncze moj krotki list, czekam na wiadomosc od Ciebie. Mam wielka nadzieje, ze zrozumiesz, ze bardzo Cie lubie, traktuje Cie jak siostre i to dlatego zasypuje Cie listami. Nie moge Ci pozwolic na to co chcesz zrobic ze swoim zyciem.
Pozdrawiam cieplutko...

Monika

2010-02-20T16:58:57+01:00
Droga Aniu!
Na wstępie mego listu serdecznie cie pozdrawiam.Co u ciebie? Jak idzie ci nauka? U mnie wszystko jest ok.
Chcę Cię uświadomić że spożywanie alkoholu jest złe. Nie chce cię obrazić ale martwię się o twoje zachowanie. Proszę nie spożywaj alkoholu, skutki tego są bardzo złe a po za tym jeszcze jesteś niepełnoletnia. Dlaczego to robisz ? Zmień swoje towarzystwo i staraj się postępować poprawnie.