Odpowiedzi

2010-02-20T16:27:19+01:00
Mam taki pomysł......
Narysuj cos co przypomina prace twojego tata lub mamy np. jak mama jest fryzjerka to narysuj np. grzebień nożyczki:)
Ja tak zrobiłam i dostałam 5

Moze sie przyda:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T18:31:37+01:00
Mój pomysł na herb wziął się od pewnej audycji w radiu.
Herb nazywał się będzie: KOCHAJĄCE PAPUŻKI.

W kształt herbu narysuj dwie papużki, zwrócone twarzami do siebie i stykające się brzuszkami. Ich nóżki (tzn. jedną nóżkę papużki 1 i jedną nóżkę papużki 2) złącz jedną obrączką. Narysuj je na kolorowym tle, może być kolory tęczy.

Papużki są najbardziej kochliwymi zwierzętami, mają swoje uczucia i bardzo się przywiązują do siebie. Gdy jedna papużka z klatki zdechnie, druga z rozpaczy umiera także. Papużka nawet może się zakochać we właścicielu. Dlatego sądzimy, że papuzki umieją mówić , ponieważ chcą się upodobnić do człowieka (swojego właściciela), którego kochają i są o niego zazdrosne. A innych członków rodziny dziubią, gryzą, szczypią.

Pozdrawiam, miłej pracy:)