Odpowiedzi

2010-02-20T16:25:31+01:00
Mrówki zbieraja zywice jako pokarm
2 5 2
2010-02-20T16:28:00+01:00
Kleje do drewna
Bursztyny
15 1 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:29:01+01:00
1.Produkcja Bursztynów, przemysł jubilerski
2.Farmakologia, produkcja leków
3. Smaruje się nią kopyta końskie w celu konserwacji

UWAGA!!! Żywicy drzewnej nie używa się do produkcji klejów, kleje wyrabia się z syntetycznej żywicy

Poproszę o najlepszą :)

Pozdrawiam
7 5 7