Odpowiedzi

2010-02-20T16:29:10+01:00
Z żalem żegnamy razem z Tobą Janie naszą najukochańszą Urszulkę. Była ona dobrym dzieckiem i napewno powiększyła grono aniołków.
72 2 72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:30:57+01:00
Drogi Janie!
Pragnę Ci złożyć najszersze współczucia ze względu utraty twojej kochenaej córki Urszulki.Było to bardzo radosna dziewczynka.Cały dom zarażała energią i optymizmem. Wiem ,że teraz gdy jej nie ma jest Ci bardzo cięzko.Lecz nie martw się i żyj dalej ,bo musisz.Jeszcze raz składam Ci najszczersze wyrazy współczucia.
175 3 175
2010-02-20T16:33:11+01:00
Pragnę złożyć najserdeczniejsze wyrazy współczucia w związku ze śmiercią Pańskiej córki - Urszuli.
112 2 112