Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:27:00+01:00
2C4H10 + 13O2 → 8CO2 + 10 H2O (spalanie całkowite)
2C4H10 + 9O2 → 8CO + 10 H2O (spalanie niecałkowite)
2C4H10 + 5O2 → 8C + 10 H2O (spalanie niecałkowite)

atramentowax3:
TO CO napisałeś na dole nie może być ok, bo nie ma czegoś takiego jak 2,5 cząsteczki tlenu...
2010-02-20T16:27:52+01:00
C4H10 + 6,5O2 ---> 4 CO2 + 5H2O
jeśli chcesz mieć przy tlenie współczynnik wyrażony liczbą całkowitą pomnóz przez dwa, ale jak zostawisz w takiej formie bedzie ok

C4H10 + 2,5O2 --> 4 C + 5 H2O