Temperatura powierzchni Marsa waha się od -120stopniC do +25 stopniC. Temperatura powierzchni Uranu wynosi -210stopniC. Oblicz różnicę między najwyższą i najniższą temperaturą występującą na Marsie oraz różnicę między minimalną temperaturą na Marsie i temperaturą na Uranie

3

Odpowiedzi

2010-02-20T16:34:21+01:00
Mars:
maks +25
minimum -120

róznica miedzy najwyzsza i najnizsza temp na marsie: 25-(-120) = 145 stopni C

uran: -210
minimalna na marsie: -120

-210-(-120) = 90 stopni C
9 4 9
2010-02-20T16:35:00+01:00
25 + (-120) = 145 stopni
-120 - (-210) = 90 stopni
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:37:40+01:00
Temperatura powierzchni Marsa waha się od -120stopniC do +25 stopni C. Temperatura powierzchni Uranu wynosi -210stopniC. Oblicz różnicę między najwyższą i najniższą temperaturą występującą na Marsie oraz różnicę między minimalną temperaturą na Marsie i temperaturą na Uranie

Różnica między najwyższą i najniższą temperaturą na Marsie

25-(-120)= 145

Minimalna temperatura na Marsie = -120 stopni C
temp. na Uranie =- 210 stopni C

-120-(-210) = 90

Odp: Różnica między najwyższą i najniższą temperaturą na Marsie wynosi 145 stopni C.
Różnica między minimalną temperaturą na Marsie i temperaturą na Uranie wynosi 90 stopni C.
11 4 11