Odpowiedzi

2010-02-20T16:39:33+01:00
Wyjaśnij sposób odżywiania się drożdży
odzywiaja sie martwa materia organiczna - saprofity

oddychania drożdży
drożdże oddychają beztlenowo - przeprowadzają fermentację alkoholową. Ze względu na produkty fermentacji są wykorzystywane w gorzelnictwie (alkohol) oraz w piekarnictwie. Drożdże produkują witaminy z grupy B, znajdują więc zastosowanie w leczeniu niedoboru tych witamin

W cieście są dziury z tego względu ze przechodzi ono proces fermentacji alkoholowej wywołany przez drożdże
5 3 5
2010-02-20T21:55:40+01:00
Odżywiają się sporofitem(martwa materia organiczna)

drożdże oddychają beztlenowo - przeprowadzają fermentację alkoholową.

W cieście są dziury ponieważ przechodzi ono proces fermentacji alkoholowej wywołany przez drożdże
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T22:07:21+01:00
Są wykorzystywane w przemyśle spożywczym np. do chleba bułek wina

dziury to efekt oddychania beztlenowego drożdży

rozkładają związki organiczne w nieorganiczne

+ załącznik
3 3 3