Odpowiedzi

2010-02-20T16:41:43+01:00
Z- przyimek
RANA- rzeczownik
NAJCZĘŚCIEJ- przysłówek
NIE MAMY HUMORU- czasownik, czasownik dokonany, cz. teraźniejszy
DOBREGO- przymiotnik, D. 3os. l.poj., r. męski
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:46:16+01:00
Z- przyimek
RANA-rzeczownik d, l.poj, r. n
NAJCZESCIEJ- przysowek w stopniu najwyzszym
NIE MAMY- czasownik 1os., l.mng, cz. ter.,t.ozn.,r.-nie da sie okreslic, a. ndk, str. czynna
DOBREGO- przymiotnik d, l. poj., r. m.
HUMORU- rzeczownik, d, l. poj, r. m