Odpowiedzi

2009-10-14T21:34:32+02:00
W pierszym wiadrze jest 12 litrów bardzo łatwe odejmujesz od 13.5 l-1,5l=12l
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:39:39+02:00
X+y=13,5
x-1,5=2(y+1,5)

y=13,5-x
x-1,5=2y+3

y=13,5-x
x=2y+3+1,5

y=13,5-x
x=2y+4,5

y=13,5-x
x=2(13,5-x)+4,5

y=13,5-x
x=27-2x+4,5

y=13,5-x
x+2x=31,5

y=13,5-x
3x=31,5

y=13,5-x
x=10,5

y=13,5-10,5
x=10,5

y=3
x=10,5
6 2 6
2009-10-14T23:12:49+02:00
13.5 litra- suma 2 wiader
2(x-1.5)- II wiadro
x-1.5- I wiadro
2(x-1.5)+x-1.5=13.5
2x-3+x-1.5=13.5
3x=13.5+3+1.5
3x=18
x=18:3
x=6
2(6-1.5)=2*4.5=9 -II wiadro
6-1.5=4.5 --I wiadro
3 3 3