Odpowiedzi

2010-02-20T16:38:28+01:00
A) -2 i 2 (suma 0, -2 < 0)
b) -3 i -3 (suma -6 -3 < 0)
c) -2 - (-5) (roznica 3, 3 > 2)

pzdr ;)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:47:05+01:00
Czy potrafisz znaleźć takie dwie liczby, aby ich:

a)suma była mniejsza od jednego ze składników,
a- pierwsza liczba
b- druga liczba

a+b >a
np a = -1
b= -3
-1+(-3) = -4
-4<-3

b)suma była mniejsza od każdego składnika,
a+b> a i a+b>b
np :
a=-1
b=-5
-1+ (-5) = -6
-6<-1
-6<-5


c)różnica była większa od odjemnej?
a-b<a
a=-4
b=-7
-4-(-7) =3

3>-4

3 4 3