Podczas pobytu w Londynie kupiłeś/łaś płytę CD, której nie można odsłuchać. Zareklamuj ją w rozmowie z właścicielem sklepu.
• Wyraź swoje oburzenie z powodu sprzedania Ci uszkodzonej płyty.
• Nie zgódź się na wymianę płyty.
• Poproś o zwrot pieniędzy.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:40:03+01:00
-Good day!
-Yesterday you has sold me compact disk, it is not possible to hear which!
-I waited on her long very, but now does not have she in stores already. Mention plates on some other
-Not mum intention, as I wanted plate it only!
-I ask about expression of money very!
4 3 4
2010-02-20T19:46:12+01:00
PO ANGIELSKU

-Good morning
-Good morning -
I bought today, Mrs. CD was very corrupt
-really?
-so
-I replace the same?
-Nooo
-hmmm ...
-I want a refund

PO POLSKU
Dzień dobry
-dzień sobry
-kupiłam dziś u pani płytę była bardzo uszkodzona
-naprawde?
-tak
-mogę wymienić na tą samą?
-niee
-hmmm...
-chcę zwrot pieniędzy
1 1 1