Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T16:42:32+01:00
Mój-przymiotnik
przyjaciel-rzeczownik
pojechał-czasownik
wczoraj-przysłówek
na-przysłówek
wycieczkę-rzeczownik
w-zaimek
góry-rzeczownik
kolega-rzeczownik
Marcina-rzeczownik
pracuje- czasownik
w-przysłówek
sklepie_przysłówek
spożywczym-przymiotnik
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:48:47+01:00
Mój- zaimek przymiotny
przyjaciel- rzeczownik
pojechał- czasownik
wczoraj- przysłówek
na- przyimek prosty
wycieczkę- rzeczownik
w-przyimek prosty
góry- rzeczownik
kolega- rzeczownik
Marcina- rzeczownik
pracuje- czasownik
w- przyimek prosty
sklepie- rzeczownik
spożywczym- przymiotnik
1 5 1
2010-02-20T16:52:45+01:00
Mój-zaimek przymiotny
przyjaciel-rzeczownik
pojechał-czasownik
wczoraj-przysłówek
na-przyimek prosty
wycieczkę-rzeczownik odmieniony przez przypadek biernik
w-przyimek prosty
góry-rzeczownik
kolega-rzeczownik
Marcina-rzeczownik odmieniony przez przypadek dopełniacz
pracuje- czasownik
w-przyimek prosty
sklepie-rzeczownik
spożywczym-przymiotnik
1 5 1