Odpowiedzi

2010-02-20T16:44:21+01:00
Wiara jest to swiadome i dobrololne wyznawanie Boga, bóstwa czy stworzenia, wiary używanmy w trudnych dla nas momentach jak choroba, wiara jest jedną z trzech cnót które pomagają nam żyć
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:50:44+01:00
Zmysł wiary jest darem udzielonym przez Ducha Świętego wszystkim wiernym. Sobór Watykański II głosi, że wierni nie mogą zbłądzić w wierze przez nadprzyrodzony zmysł wiary. Dzięki owemu zmysłowi wiary, wzbudzanemu i podtrzymywanemu przez Ducha prawdy, Lud Boży pod przewodem świętego Urzędu Nauczycielskiego niezachwianie trwa przy wierze raz podanej świętym, wnika w nią głębiej z pomocą słusznego osądu i w sposób pełniejszy stosuje ją w życiu.
13 4 13