Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:42:10+01:00
Proponuję poruszyć temat bezpiecznego opalania sie, tzn. używać kremów z filtrem i ograniczać nadmierne przebywaniu na słońcu.
2 1 2
2010-02-20T16:42:19+01:00
Krem- smarowanie się
stosowanie dobrych kosmetyków
2 2 2
2010-02-20T16:43:06+01:00
Myc dłonie przed każdym posiłkiem myć ciało regularnie a narysować można człowieka myjącego się aldo myjącego dłonie
2 2 2