Odpowiedzi

2010-02-20T16:52:57+01:00
W mieście jest dużo ludzi,dróg.bloków,sklepów i nie hoduje się krów itp.A na wsi nie ma bloków,dużych sklepów i na polach można spotkać dużo krów itp.I także można określić wielkość
duże miasto
mała wieś.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:59:48+01:00
Wieś:
-zielone lasy
-pola uprawne,
-łąki,
-stawy,
-krowy.

miasto:
-ulice,
-hałas,
-smog,
-centra handlowe,
-wieżowce,
-autobusy i tramwaje,
- chodniki.