Odpowiedzi

2010-02-20T18:04:48+01:00
W środku paw,wokoło małe gwiazdki a na dole skrzyżowane miecze :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:41:24+01:00
W kształt herbu narysuj stojącego (nie siedzącego) WILKA (może być skubizowany, tzn zrobiony z brył, trójkątów, stożków, walców, rombów). Pod nim narysuj złych ludzi, poprzewracanych, klęczących, leżących. Umieść tego wilka na tle zielono - czerwonym po SKOSIE. Na dole umieść czerwień, z góry zieleń. cZERWIEŃ symbolizować by miała zło świata, zieleń - wyzbycie się tego zła, katharsis - oczyszczenie, chęć pomocy sobie.



  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T22:53:50+01:00
Może znaleźć się tam twój ulubiony owoc lub cos co charakteryzuje ciebie i twoja rodzinę, Coś co bardzo lubisz lub cos co jest z tobą związane i określa twoje zainteresowania itp.