Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T16:55:00+01:00
-Witam, czy to p.Katarzyna Cichopek?
-Witam, tak to ja. O co chodzi?
-Mogłabym pani zadać parę pytań ?
-Oczywiście!
-Czy podoba pani się ta sława, która panią ogarnia?
-Są plusy i minusy tej pracy. Lecz o wiele więcej plusów.
-Czy przez tą pracę nie zaniedbuje pani przyjaciół, rodziny ?
-Staram się wszystko tak ułożyć aby nic się nie zawaliło.
-Jak reagują bliscy na pani popularność?
-Są bardzo zachwyceni, że udało mi się tyle osiągnąć. Są zawsze ze mną.
-Czy to odpowiedzialna praca?
-Oczywiście.
-Od wielu lat jest pani aktorką. Czy nawiązuje pani kontakty z osobami z którymi pani już nie pracuje?
-Tak, staram się pisać listy, dzwonić i o nich nie zapomnieć.
-Czy od maleńkości marzyła się pani taka sława?
-Zawsze miałam dużo energii i zapału. I osiągnęłam tego co chciałam.
-To na razie koniec pytań, które chciałam pani zadac. Dziękuje za poświęconą chwile dla mnie.Pozdrawiam. Do zobaczenia !
-Również dziękuje, pozdrawiam !
--------------------------------------------------
Wiadomo można jeszcze dodac kto to mówił itp.
Myślę, że trochę pomogłam.
2 3 2
2010-02-20T17:01:36+01:00
Danna Garcia = DG
Lorena Rojas – LR
Paola Rey = PR
Vanessa Villela = VV
Marysia C = MC


MC: Witaj Danno! Ostatnio masz dużo zajęć. Dziękuję, że mimo to zgodziłaś się wziąć udział w tej rozmowie. Chciałabym tez powitać pozostałe panie zgromadzone tutaj.
DG: To ja dziękuję, że mogę porozmawiać w tym miłym gronie. Lecz musze się spieszyć bo za chwilę kręcimy „Trzy kobiety moich marzeń”.

MC: Danno, jak oceniasz swoją postać właśnie w „Trzech kobietach…” ?
DG: Bardzo dobrze. Ta rola to duże wyzwanie. Gram u boku wspaniałego Mario Cimarro.

MC: Grasz jeszcze z Martinem Karpanem. Jak go oceniasz?
DG: Nie chciałabym o nim mówić, ponieważ moje słowa byłyby bardzo niecenzuralne i nie chcę być nie miła. Powiem tylko, że z Martinem bardzo niechętnie gram, ponieważ obraża on moich największych przyjaciół jakim na przykład jest Mario Cimarro.

LR: Tak to prawda. Mnie również niezbyt dobrze gra się z Martinem, wypowiedziałam się już o tym w poprzednim wywiedzie.

MC: Loreno, Martin w swoim wywiedzie powiedział, że uważasz jego ślinę za cudowną.
LR: To nie prawda! Uważam jego ślinę za tałatajstwo! Jest bezczelny i zmyśla sobie wszelkie uwagi na mój temat. Proszę mu nie wierzyć. Teraz zdesperowany zajął się śliniakami i miesza w to mnie!

VV: Tak. Martin jest nieprzyjemnym i bezczelnym człowiekiem.

PR: Nie interesuje go to, że wytoczyłyśmy mu proces.

MC: Chciałabym z paniami porozmawiać na temat telenowel, w których panie grają, a nie o Martinie Karpanie…
LR: Maryśka, my to musimy z siebie wydusić! My już nie chcemy tak dalej żyć… (płacz) Nie chcemy być ślinione i molestowane!

MC: Martin uważa, że nie ma z wami zatargów.
LR: On kłamie! Niedługo z ust zamiast śliny poleci mu polucja!

MC: (zgorszona) Może zakończmy już wywiad.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:06:34+01:00
Kasia Cichopek

1.Cześć jestem Karolina. Pamiętasz mnie? Chodziłyśmy razem do podstawówki. Chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Czy masz wolna chwilkę?
- Ależ oczywiście Karolino, dla Ciebie zawsze!
2.Słyszałam, że przygotowujesz się do nowej roli w filmie "Podróż do przeszłości". Zdradzisz mi parę szczegółów?
- Nie wiem, czy mogę, ale postaram się odpowiedzieć na to pytanie. Film opowiada o dziewczynce, która za pomocą magicznego zegaru cofnęła czas do lat 20 XIX wieku.
3. Jaką Ty grasz rolę w tym filmie ?
- Jestem mamą Majki (8 - letniej dziewczynki, która cofnęła czas).
4. Już nie mogę się doczekać premiery tego filmu! A kiedy się ona odbędzie?
- Premiera przewidywana jest na 8 marca 2010r. Zapraszam!
5. To fantastyczny prezent dla pań w dniu ich święta! Oczywiście przyjdę i serdecznie zapraszam na ten magiczny i pełen bajkowych przygód film.
- Serdecznie zapraszamy!
6.Porozmawiajmy teraz o Twojej nowej roli w życiu osobistym. Jak się czujesz w nowej dla Ciebie roli mamy Adasia?
- Czuję się wyśmienicie! Adaś jest taki słodki i kochany. A macierzyństwo to najlepsza przygoda w życiu jaka mi się przydarzyła.
7. A co z Twoją rolą w serialu "M jak miłość" ? Akcja przenosi się nad polskie morze. Czy jesteś z tego zadowolona?
- Szczerze, męczą mnie te podróże. Mama przez to coraz mniej czasu dla Adasia. Lecz z drugiej strony rozwijam się zawodowo.
8. W "Jak Oni Śpiewają" prowadzisz w raz z Krzysztofem Ibiszem nową edycję. Komu "kibicujesz"?
- Ja dopinguję oczywiście Laurę - to moja koleżanka z planu.
9. Jak myślisz kto wygra?
- Oczywiście całym sercem jestem z Laurą, ale sądzę, ze większe szanse ma Agnieszka Włodarczyk.
10. Dziękuję Ci za wywiad Kasiu. Fajnie było znów Cię spotkać.
- Ależ nie ma za co Karolinko. Do zobaczenia.
11. Do zobaczenia.

Mam nadzieję, ze pomogłam ; )
każde nowe pytanie zaczyna się od punktu ;]
niektóre fakty mogą być trochę przestarzałe, ponieważ pisałam ten wywiad we wrześniu ; )


2 4 2