Napisz 4 czynniki,które osłabijają pracę serca
Napisz 4 czynniki które wzmocniają pracę serca
Napisz w 3-5 zdaniach,na czym polega higieniczny tryb życia.
THX za odp daje 60 pkt
... A i kto mi napisze to bd spox ziom xD
Napisz co ci się bardziej podobało Film czy książka Pinokio i dlaczego.
Kto to zrobi bd spoko ziom xD

3

Odpowiedzi

2010-02-20T16:57:56+01:00
Osłabiające:
-palenie papierosów
-picie alkocholu
-nie zdrowy styl życia
-stresująca praca
wzmacniające:
-zdrowe odrzywianie się
-brak nałogów
-uprawianie sportu(np.joging)
-niestresująca praca
Higieniczny tryb życia
Higieniczny tryb życia jako czynnik warunkujący sprawność życiową człowieka i jego zdolność do pracy.
W skład higienicznego trybu życia wchodzą czynniki takie jak:
-WYPOCZYNEK
-WŁAŚCIWE ODŻYWIANIE(-Poprawienie koncentracji
-Podwyższenie współczynnika inteligencji
-Poprawienie sprawności fizycznej
-Poprawienie jakości snu
-Zwiększenie odporności na infekcje
-Ochrona przed chorobami
-Przedłużenie życia.)
dajjjjjjjjjjjj naj
pLiZ
ps.ja to miałam w szkole
10 3 10
2010-02-20T17:03:01+01:00
Osłabiają:
1 Picie alkocholu
2 palenie
3 narkotyki
4 stresująca praca
Wzmacniają :
1 właściwy tryb życia, czas jakim dysponuje człowiek należy racjonalnie rozłożyć na pracę i wypoczynek
2 rodzaj wykonywanej pracy, kiedy należy pamiętać, by nie wykonywać prac bardzo ciężkich obciążających zbytnio pracy serca;
3 Dobra dieta.
4 Sen .

Higieniczny tryb życia jest uwzględniany do czynników, które warunkują sprawność życiową człowieka i jego zdolności do pracy. Do elementów właściwego i higienicznego trybu życia zaliczamy wypoczynek, odżywianie i higienę osobistą. Wypoczynek jest istotny ze względu na funkcje przywracające siły fizyczne i psychiczne. Stan, jakim jest zmęczenie jest wynikiem wysiłku, który trwa już bardzo długo. Stan zmęczenia nie jest odpowiednim stanem dla organizmu, dlatego musimy odpocząć, w ten sposób aby zregenerować siły do dalszych działań.

Bardziej podobała mi się książka Pinokia gdyż miała więcej informacji w różnych rozdziałach.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:29:25+01:00
4 Czynniki , które osłabają prace serca :

- palenie papierosów
- jedzenie codzienniei ilości tłuszczu
- nie uprawianie sportu
- jedzenie dużego nadmiaru cukru

4 Czynniki , które wzmocniają prace serca :
- duzo ruchu
- duzo swierzego powietrza
- jedzenie owoców i warzyw
- jedzenie słodyczy w odpowiednich ilościach

Higieniczny tryb życia polega na dbaniu o swoja higienę czyli , dbanie o czyste ręce , czyste i uczesane wlosy , dbanie aby nasze ciało czyste i odswierzone .
Trzeba prowadzic higieniczny tryb życia , ponieważ kiedy komus brak higienny oznacza to , że ktos jest nie wychowany i nie będziemy tak często popadac w choroby .
Jeżeli ktos chce byc lubiany i nie chorowac powinien prowadzic higieniczny tryb życia .
51 4 51