Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:55:20+01:00
Moim zdanie ogrody zoologiczne są potrzebne, ponieważ zapewniają odpowiednie warunki do życia zwierzętom.

:) proszę
2 3 2
2010-02-20T16:56:56+01:00
Ogrody Zoologiczne przyczyniają się do ochrony ginących gatunków,ponieważ zapewniają im dogodne warunki do rozmnażania i życia,oraz ratują życie zapewniając bezpieczeństwo od kłusowników i opiekę weterynaryjną.
2 5 2