Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T16:59:46+01:00
Polece tak, np. 1---(zjada)---2---(zjada)----3

1.dzięcioł----(zjada)---kornika----(zjada)---dąb

2.sikorka---(zjada)---dżdżownice---(zjada)---trawe

3.sikorka---(zjada)---pająka---(zjada)---muche


Jak bedzie trzeba więcej to pisz.
4 3 4
2010-02-20T17:00:41+01:00

trawa; gąsienica dzięcioł

sosna dżdżownica kret kuna;

dąb;wiewiórka dzik;
3 3 3
2010-02-20T22:18:02+01:00
1.sikorka--pająka--mucha
2.kuna--kret--gąsienica
3,kuna--kret--dżdżownica
2 3 2