Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:43:44+02:00
Znajdź największą z liczb całkowitych która jest mniejsza od liczby;
√26, czyli 5 bo5=√25
2√5+1≈5,47 czyli 5
∛36 czyli 3 bo ³√27=3
5∛5²=5 do po 1i2/3 czyli5
-∛100,czyli 5
-10czyli -10
2009-10-14T22:01:01+02:00
√26≈5,09, : 5
2√5+1≈2*2,23+1=5,46, : 5
∛36, 3<x<4 :3
5∛5²=5*∛25=∛3125, 14<x<15 : 14
-∛100=-, -5<x<-4 : -5
-10 : -11

To te liczby po dwukropku :)