Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:02:27+01:00
1) gleba
2) pożywienie zawarte w glebie
3) nasłonecznienie
4) dostępność do wody
2 5 2
2010-02-20T17:02:51+01:00
* Dostępność światła
* Występowanie wody
* Temperatura
* Ciśnienie
* Gleba
3 2 3
2010-02-20T17:03:02+01:00
-źródło światła
-wodę
-o owady zapylające
-o pożywienie np. owady(jeżeli jest to roślina mięsożerna taka jak rosiczka).
2 5 2