Odpowiedzi

2009-10-14T21:43:46+02:00
3 km^2 = 3 000 000 000 000 mm^2 = 3 x 10(do potegi 12)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T21:46:29+02:00
Przeliczenia:
1km=1000m=100000cm=1000000mm
obliczenia:
3[km²]=1[km]*[3km]
3[km²]=1000000[mm]*3000000[mm]
3[km²]=3000000000000[mm²]
notcja wykładnicza:
3[km²]=3*10¹²[mm²]
1 1 1
2009-10-14T23:52:28+02:00
3km^2=3km^2*1 000 000 000 000mm^2=3000 000 000 000mm^2=3*10^12
2 3 2