Odpowiedzi

2010-02-20T17:23:04+01:00
0,5 Kg 2 canister mayonnaise average 1 sledzi groszku ...1 maly słoiczek ogórków konserwowych ...sledzie and in (to) ogórki pokroic kostke and everything case (together; time) wymieszać

Carrot of parsley and we season seler trzemy and for it without meaning cook add rybke
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:28:04+01:00
Ryba po grecku - fish in Greek
karp w galarecie -carp in aspic
Wigiliia
1 1 1