Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:09:08+01:00
1mol - 6,02*10²³
0,25mola - x
_____________________
x=6,02*10²³*0,25/1
x=1,505*10²³

Odp.: W 0.25 mola żelaza znajduje się 1,505*10²³ molów.
11 3 11
2010-02-20T19:38:22+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1mol Fe-----6,02*10^23 at.
0,25 mola Fe-----x at.
x=0,25*6,02*10^23
x=1,505*10^23 atomów Fe
8 4 8