Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T17:18:55+01:00
na tak
*duży zasob wiedzy
*przez internet możemy szybko i tanio komunikować się między sobą
*przez internet możemy łatwo i bezpiecznie poznawać świat
*Możemy także przeczytać wiele ciekawych informacji zamieszczonych w różnego rodzaju encyklopediach multimedialnych dostępnych w internecie

na nie
*każdy z nas może napisać nieprawdę, nie ponosząc za to żadnej odpowiedzialności
*w internecie możemy natknąć się na nie sprawdzone wiadomości
*błędne informacje, zwykle zmyślane,
*uczniowie uzależniają się od niego, a wiadomości można poszukać w słownikach lub encyklopediach,
*piszą tam różne osoby, (nawet młodsze od nas) więc informacje takie mogły nigdy się nie zdarzyć.






3 4 3
2010-02-20T17:23:00+01:00
ZA :
1. można sprzedawać , kupywać rzeczy .
2. dowiadywać się , sprawdzać informację .
3. szukać odpowiedzi na zadane pytanie , szukać informacji w encyklopediach internetowych
4. poznawac nowych ludzi
5. komunikować się z nimi przez prosty sposób
6. dużo wiedzy

PRZECIW:
1. występują plagiaty
2. zawsze jest ryzyko przed oszustami
3. błędne informacje
4. kazdy mozne pisać nieprawde nie ponoszac za to odpowiedzialnosci
1 1 1
2010-02-20T17:24:07+01:00
Jest, ponieważ zawiera informacje na wszystkie tematy, można w nim znaleść potrzebne dane, zawiera pocztę, encyklopedie, słowniki, opracowania, rozprawki, itp.
Nie jest, ponieważ można zostać oszukanym, istnieją strony, na których sami dodajemy informacje (nie zawsze są prawdziwe i aktualne), za niektóre informacje trzeba zapłacić.