Odpowiedzi

2010-02-20T17:15:10+01:00
Moje wymazone boisko powinno byc w kształcie serca ..na tym boisku powinnien znajdowac sie basen i siłownia . Z boczku powinna stac mała kawiarenka i krengielnia ..
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Mint
  • Początkujący
2010-02-20T17:20:19+01:00
Moje wymarzone boisko szkole powinno być przestrzenne, po prawej stronie powiina znajdować sie sztuczna murawa do gry w piłke nożną , po lewej stronie musi być duży basen, a na samym sirodku placu duża siatka plazowa.Myśle też że nie może zabraknąć placu zabaw , koszy, i miejsca wolnego do rysowania kredą :)
5 2 5
2010-02-20T17:22:45+01:00
Moje wymarzone boisko musi mieć bardzo dużą przestrzeń. Napewno musi na nim boisko do gry w piłkę nożną, koszykówkę,
siatkówkę i rugby. Żeby w ciepłe dni było można robić zawody muszą być trybuny dla widzów i tablica z wynikami. Boisko do piłki nożnej musi mieć ładną zieloną trawę. A wszystko ma być chronione przez strażników.
2 3 2